Правенето на упражнения и спортуването могат да се окажат ключът към стройната фигура и завидно здраве, но те много често не са от най-любимите дейности за много хора. Колкото и да се опитваме да съберем повече доказателства в полза на спортуването, толкова по-трудно става за човек да си вдъхне кураж и да бъде постоянен в тренировките, защото определено е трудно да се поддържа такъв дневен режим, а и начин на живот.
 
Въпреки че за ползите от упражненията не спира да се говори отново и отново, от изследванията непрекъснато се откриват нови неща. Намират се нови причини защо нарастването на физическата ни активност може да бъде полезно. Но именно при изпълнението на този план, много хора се провалят. Освен режим, план, разпределение на нещата които трябва да ядете, упражненията, които трябва да правите, трябва да сте в пълна бойна готовност, когато мързелът потропа на вратата. Трябва да сте супер ентусиазирани, да не губите мотивация и да останете стриктни.
 
Много обективни и не толкова обективни извинения могат да попречат на нашия напредък и да ни разделят от формирането на този здравословен навик, какъвто е спорта. Самите ние обаче, можем да противодействаме с контра аргументи на негативното отношение, които ще ни помогнат да получим по-добра перспектива. Ние от сп. Пудриера ще ви покажем някои от най-честите упражнявани извинения, заедно с няколко прости начина да ги надвием.
 
Снимка на цитатЛипса на време: Това е най-честото извинение на хората, за да се отърват от тренировките. След като живеем живот на бързи обороти и сме затрупани със задължения и отговорности, би било лесно да вмъкнем в плана си за деня поне 30 мин. тренировка, тъй като и без това той се обновява непрекъснато. Можете да тренирате докато гледате телевизия, можете също така да се отдадете изцяло на тренировката, като я направите по-трудна за изгарянето на максимално много калории, за минимално време. Разбира се, кратките интензивни тренировки, няма да бъдат толкова резултатни, няма да се изгарят толкова калории и въпреки това ще получите една добра кардио-разгрявка – полезно е за сърдечно-съдовата система. Това също може да бъде вид мотивация за вас – мислете за упражненията като за инвестиция в здравето ви, а не като нещо, което трябва да направите.
 
Липса на резултати: Правенето на упражнения може да бъде много ефективно, когато става дума за загуба на тегло, но резултати можем да видим на един по-късен етап, не веднага. Този тип проблем и справянето с него имат различни вариации. Хората са нетърпеливи и когато виждат, че нещо не се получава от първия път, много често губят стимул и интерес, и се отказват. А за хубавите неща, се чака повече време. Нужно ни е просто търпение. Ако обаче резултатите се бавят ли, бавят в последствие може да се окаже, че сте подходили неправилно или нещо в хранителните ви навици, ви възпрепятства от загубата на тегло. Затова много внимателно подберете хранителния си режим и упражненията, които ще правите, за да са те в синхорн и много скоро да отбележите напредък.
 
Снимка на жена, която тренира в паркДа тренирате се оказва скъпо: Поредното извинение да не се ходи на фитнес, тае-бо или друг вид тренировки е, че е много скъпо и не е по нашия джоб. Цялата тази работа обаче, може да бъде компенсирана с трениране у дома – можете да си пуснете двд с упражнения, да си разчистите малко пространство в хола и да се сдобиете с малък салон за трениране, можете да излезете навън и да се разходите, да потичате. Проверете книжарниците или в интернет сайтовете за най-добрите програми за тренировки на двд. Ще спестите  време, усилия, пари и най-важното – ще бъдете у дома, необезпокоявани от никой.
 
Съзнанието ни прави номера, но по-важното е да се преборим с него, налагайки си, че всичко това е за наше добро. Успех! :)